FANDOM

O poder do Tynix
Tempada 7, episodio 14
Winx170.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 27 de setembro do 2015
Data do trinque (EUA) 21 de febreiro do 2016
Nomes originais
Nome en italiano Potere Tynix
Nome en inglés (EUA) Tynix Transformation
Sucesión de episodios
anterior
O segredo do unicornio
seguinte
As pedras máxicas
Lista de episodios

O poder do Tynix é o episodio 14 da tempada 7 da serie Winx Club e o episodio 170 en total. Estreouse o 27 de setembro do 2015 en Italia.

Argumento Editar

O episodio comeza coas Winx e Roxy que van para un parque cos seus animais máxicos, e Bloom preséntalles o unicornio Elas. Os animais máxicos das restantes fadas quedan con envexa delas dúas.

Roxy inicia o xogo e ofrécelles unha recompensa a cada un. Ela dálles un carrusel para que os animais poidan alimentar os seus poderes, a primeira vez a situación queda descontrolada pero Elas consegue axudar os animais máxicos. Recomezan do inicio e conségueno. Aos poucos téntano de novo. Shiny, no entanto, distráese co esplendor do carrusel e falla.

Roxy dilles outra vez que teñen que facer o traballo xuntos. Esta vez traballan xuntos e Elas mesmo usa o seu poder máxico. Xuntos conseguen por fin o resplandor da flor. Roxy dálles os parabéns e declara que agora adquiriron a experiencia para confiar o un do outro. Os animais máxicos comezan de inmediato a brillar e a pórse en contacto coas Winx.

E nese momento os animais conseguiron darlles un novo poder e unhas pulseiras, que é o Tynix. Dinlles que se centran co máximo poder. Esta transformación adicional permitiralles ás Winx entrar nos mini-mundos que manteñen a orde de cada ecosistema dos animais máxicos.

Ao pasar cara a outro lugar, os animais cambian de aspecto e quedan máis evolucionados. Pero ao volver ao aspecto normal dos animais máxicos, as pulseiras desaparecen, e explican que só transformadas en Tynix poden ver as pulseiras.

Novamente no mundo normal, Roxy, queda totalmente confusa. É aínda máis sorprendente cando ela ouve as fadas a falar cos animais. Mentres tanto, Kalshara e Brafilius viaxan cara a Pyros. Eles están a buscar dragóns para chegar ao fogo máxico.

Os dragóns reúnense no volcán de Pyros para invocar o fogo máxico para afastar os invasores. Entón eles traen o volcán case ao brote. Kalshara atácao e convoca un vampiro de fogo, que se come o fogo máxico e así os dragóns perden a súa fonte de alimentación.

En Alfea os globos tecno-máxicos avisan de que Pyros está en perigo e as Winx van alí. Na entrada da abertura volcánica, as Winx loitan contra Kalshara. Brafilius consegue derrotar os animais máxicos. Mentres Bloom e Layla cercaron Kalshara, o resto das Winx veñen axudar os animais.

Kalshara foxe do volcán. As Winx non saben cal a vitalidade dos dragóns que están case esgotados. Kalshara dilles que o seu vampiro de fogo colleu o fogo de Pyros é dálles dúas opcións ás Winx: ou déixana irse, ou deixan que os dragóns morran.

  • As Winx obteñen o Tynix.
  • Os animais máxicos pasan a conseguir comunicarse coas Winx, grazas ao Tynix.
  • Descóbrese que os animais máxicos son os gardiáns do poder supremo.

Curiosidades Editar

  • En italiano, durante a transformación Tynix, Bloom ri; mentres en inglés, ela non ri.
  • Tanto o Tynix como o Mythix aparecen no episodio 14.
  • É revelado neste episodio que os animais máxicos das Winx son os gardiáns do poder supremo.
  • É revelado que o Tynix é unha transformación temporal.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou