FANDOM

O poder dos animais máxicos
Tempada 7, episodio 26
Winx182.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 3 de outubro do 2015
Data do trinque (EUA) 3 de abril do 2016
Nomes originais
Nome en italiano Il potere degli
animali fatati
Nome en inglés (EUA) The Power Of The
Fairy Animals
Sucesión de episodios
anterior
Nova harmonía máxica
seguinte
Un gran día
Lista de episodios

O poder dos animais máxicos é o episodio 26 da tempada 7 da serie Winx Club e o episodio 182 en total. Estreouse o 3 de outubro do 2015 en Italia.

Argumento Editar

O episodio comeza en Alfea, onde Kalshara pide axuda ás Winx para salvar o seu irmán Brafilius, que se atopa nas mans das Trix, que neste momento elas están en camiño de conseguir o máximo poder salvaxe. Así, as fadas estabelecen unha alianza temporal con ela contra as tres bruxas.

Mentres tanto, as Trix e Brafilius están nos túneles subterráneos de Magix, e Brafilius tenta escapar, sen éxito. Entón ábrese un túnel e as Trix entran para ver o que é, e resulta que é a fonte da maxia salvaxe, pero os seus animais máxicos teñen medo de entrar.

As Trix ordénanlles aos seus animais que entren na fonte de maxia salvaxe, e transfórmanse nunhas criaturas que Brafilius ten medo. En Alfea, Roxy e Daphne queren acompañar ás Winx con Kalshara, pero as Winx irán soas. As Winx transfórmanse en Butterflix, e van con Kalshara.

Kalshara conduce o grupo de fadas e os seus animais máxicos aos túneles subterráneos de Magix, seguindo o rastro máxico de Brafilius. Por unha ollada de Amarok, as sete fadas conseguen localizar a cova onde as bruxas están a esconderse. Aquí, Brafilius reúnese con Kalshara, pero aparecen as Trix fundidas cos seus animais máxicos.

A batalla entre as Winx e as Trix é moi perigosa e en perfecta igualdade, razón por que os animais máxicos forzadamente teñen que efectuar o seu feitizo definitivo, xuntándose no Cisne Infinito. O máxico cisne absorbe o poder supremo, mentres as Winx, grazas ás Pedras das Lembranzas, conseguen enviar as Trix para sempre nun limbo do tempo e do espazo, quedando presas.

Kalshara xa non quere salvar o seu irmán e agora quere apoderarse de novo do poder supremo, provocando así a cólera dun grupo de animais máxicos dos túneles subterráneos, que lanzan a pérfida fada mutaforma nas profundidades dun precipicio, e Brafilius é destinado a quedar para sempre coa forma dun can, xunto cos animais máxicos do subsolo.

O cisne agradece ás Winx pola súa axuda e despídense para sempre, prometendo custodiar o poder supremo dos animais máxicos o tempo que a natureza quixer. Despois as Winx volven a Alfea con Faragonda e as outras estudantes, onde celebran a vitoria cun concerto ao Parque Natural de Alfea, ao que tamén participan os Especialistas e noivos das Winx.

Curiosidades Editar

  • Este episodio marca a primeira e única aparición das Trix na súa forma híbrida animal.
  • Este episodio marca a última aparición das Pedras de Lembranzas.
  • Este episodio marca posiblemente a última aparición das Trix.
  • Este é o último episodio da tempada 7.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou