FANDOM

O segredo de Alfea
Tempada 7, episodio 23
Winx179.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 2 de outubro do 2015
Data do trinque (EUA) 27 de marzo do 2016
Nomes originais
Nome en italiano Il cuore di Alfea
Nome en inglés (EUA) The Secret Of Alfea
Sucesión de episodios
anterior
O reino dos diamantes
seguinte
A bolboreta dourada
Lista de episodios

O segredo de Alfea é o episodio 23 da tempada 7 da serie Winx Club e o episodio 179 en total. Estreouse o 2 de outubro do 2015 en Italia.

Argumento Editar

O episodio comeza nun bosque de Magix, a seguir do episodio anterior. As Trix foron liberadas do universo do Legendarium, e Brafilius di que foi el quen as invocou, e ten o poder supremo. Pero non sabe usalo, e as Trix converten Brafilius nun can.

As Trix queren atacar Kalshara, e ela transfórmase nunha aguia e escapa. Icy di que se encargarán dela noutro momento, e absorberanlle o poder supremo a Brafilius como can. Mentres tanto, no Mini-Mundo Diamante, as Winx están presas, e todo está a destruírse.

Flora quedou presa baixo unhas rochas, e as Winx están en perigo. Stella tenta destruír as rochas, sen éxito, e un animal di que esas rochas son moi poderosas. Os animais máxicos veñen axudar, e Amarok consegue sacar as pedras e salvar Flora. Flora e Amarok unen os seus poderes para restaurar o Mini-Mundo á súa forma orixinal.

Os reis diamante veñen ver o que fixeron as Winx, ven os diamantes de Cookie e cómenos, e gústalles. O rei dálle as grazas ás Winx, os seus animais e Cookie, e as Winx din que teñen que volver a Magix. Mentres tanto, as Trix chegan a Alfea e deciden conquistala. Pero hai unha barreira máxica.

As Winx chegan á oficina da directora Faragonda, e ela di que a toupa non era o seu animal, era Kalshara transformada nunha réplica del e conseguiu apoderarse do último poder. Griselda vén dicir que a barreira de protección de Alfea está a caer, e as Winx sorpréndense ao ver as Trix.

Layla ve Brafilius como can e velle unha luz co poder supremo, e as Winx transfórmanse en Butterflix para loitar contra as Trix. As Trix presentan os seus animais máxicos, e ordénalles atacar os animais máxicos das Winx. Comeza unha loita no ceo de Alfea, e parece que as Trix están a gañar.

Elas organiza os outros animais en dous equipos para loitar contra os animais das Trix, e as Winx uniranse para atacar mellor ás Trix. Icy está a aproveitarse dos poderes do poder supremo en Brafilius, e colocan enerxía escura nas Winx. De súpeto, as Trix desaparecen.

Faragonda informa ás Winx que as Trix están a atacar desde dentro, e está en perigo o corazón de Alfea. Bloom di que teñen que ir ao corazón de Alfea, e co Tynix entrarán nun novo Mini-Mundo, o Mini-Mundo do corazón de Alfea. Alí descobren que todo está feito de bolboretas con forma de corazón.

Un animal vén falar coas Winx, e elas din que están a buscar a fonte máxica deste Mini-Mundo, e o animal di ás Winx que o sigan. Pero as Trix tamén están neste Mini-Mundo, e as Winx deciden afastarse da fonte máxica do Mini-Mundo. Pero agora as Winx son máis fortes cás Winx.

O animal de Stormy ten moi poder, e ataca as Winx. Bloom di que pensa que recoñece o can, e entón Darcy ataca o corazón de Alfea e crea escuridade, e Stella queda feble. Pero Shiny axuda Stella, e tentan restaurar o corazón de Alfea. Pero o animal di que só a bolboreta dourada pode restauralo, pero as Winx teñen que viaxar ao pasado.

Curiosidades Editar

  • O Mundo do Legendarium é referido como “Dimensión das Lendas”.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou