FANDOM

O trono do emperador
Tempada 5, episodio 14
Winx118.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 8 de abril do 2013
Data do trinque (EUA) 17 de febreiro do 2013
Nomes originais
Nome en italiano Il trono delľimperatore
Nome en inglés (EUA) The Emperor’s Throne
Sucesión de episodios
anterior
Fadas Sirenix
seguinte
A columna da luz
Lista de episodios

O trono do emperador é o episodio 14 da tempada 5 da serie Winx Club e o episodio 118 en total. Estreouse o 8 de abril do 2013 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza na Terra, onde as Winx están na praia de Gardenia a celebrar que conseguiron o Sirenix. Pero está cheo de lixo, e entón veñen os Especialistas e Mike e Vanessa. Eles explican que este lixo vén do fondo do mar.

As Winx divídense en grupos para recoller os diferentes tipos de lixo, e a xente de Gardenia tamén axuda a recoller. Layla pensa que Tritannus está detrás deste lixo. No Océano Infinito, Tritannus e as Trix planean apoderarse do trono do emperador, a fonte do Océano Infinito, para poder dominar todos os mundos. Daphne di que o Sirenix está maldito, pero as Trix non a cren.

Tritannus e as Trix chegan ao trono do emperador e Tritannus sóbese, pero non funciona e Tritannus volve ao seu aspecto normal. Daphne volve dicir que o Sirenix está maldito, e Tritannus encérraa. Pero Tritannus precisa de enerxía, e Icy di que teñen que ir á Terra.

As Winx destrúen o lixo, e agora a praia está limpa. Stella vai facer un vestido biodegradable, mentres Layla está preocupada e Tecna di que hai unha illa de lixo que flota no mar preto de Gardenia. Brandon anuncia que Stella sairá cun novo vestido, e o vestido é orgánico e biodegradable. Pero Kiko empeza a comerse o vestido, e Stella ponse triste.

Brandon atopa Stella a chorar na praia, e Brandon di que os vestidos non son moi bos. Stella enfádase con el. Na praia vén máis lixo, e as Winx transfórmanse para evitar que Tritannus se aproveite do lixo. Entoes as Trix e Tritannus chegan á illa de lixo, e Stormy crea un tornado para que o lixo se estenda.

Tritannus volve ter enerxía, mentres as Winx chegan á illa de lixo. Entón Stormy fai que as Winx sexan absorbidas polo tornado. As Winx cóllense das mans, e usan unha converxencia Sirenix para romper o tornado. As Trix e Tritannus escapan ao Océano Infinito, e as Winx tamén entran.

No Océano Infinito, as Winx atópanse coas Selkies. Elas din que viron Tritannus, e as Winx atopan Tritannus e as Trix. As Trix sorpréndense porque as Winx están no Océano Infinito, e as Selkies dan ás Winx novos poderes. As Winx atacan Tritannus, pero Tritannus chama os mutantes.

Tritannus ensina que os mutantes son Neptuno, Ligea, Nereus e Tressa. Entón Tritannus e as Trix deciden escapar. Layla ponse triste porque a súa familia foi convertida en mutantes. Na praia de Gardenia, Mike e Vanessa din ás Winx que destruirán a illa de lixo. Mentres tanto, Layla está preocupada pola súa familia.

  • Tritannus revela a Layla que a familia real dos océanos de Andros son mutantes.
  • Unha pila de lixo está a contaminar o océano en Gardenia.

Curiosidades Editar

  • Cando Layla suxeitou a man de Tecna no interior do tornado, era a súa man dereita que suxeitaba a man de Tecna, mais máis tarde, cando Musa estaba a piques de xuntarse, ela xa estaba a suxeitar Tecna coa man esquerda.
  • Nunha escena, antes que as Winx se afrontasen con Tritannus, a fita no brazo de Tecna faltaba.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou