FANDOM

Océano Infinito.jpg

Océano Infinito.

O Océano Infinito é unha dimensión que aparece por primeira vez no episodio 13 da tempada 5 (Fadas Sirenix). Este océano é como unha “copia do universo”, pero no canto de ser cheo de aire e baleiro, está cheo con auga. El se conecta a todos os océanos e mares dos mundos do universo. A fonte de enerxía do Océano Infinito é o Trono do Emperador, que Tritannus quere conquistar. Un lugar fundamental do Océano Infinito é a Columna da Luz, mantendo o equilibrio coa soles e estrelas dos mundos do Universo (por esta razón, cando a Columna da Luz foi destruído por Tritannus, os soles desapareceron quedando un eclipse escuro). Outro lugar é a Columna do Equilibrio, que controla o equilibrio das cousas (cando Tritannus rouba o seu selo, isto produce un desequilibrio no clima). Hai tamén a Columna do Control, que está intimamente ligado coa Columna do Equilibrio, xa que a Columna do Equilibrio dá equilibrio para as cousas e a Columna do Control dá control nas cousas.

Neste océano foron establecidos os poderes da auga. O Harmonix é o penúltimo poder, que aparece só na procura do Sirenix. O poder supremo creado foi o Sirenix. Cando unha fada toca as augas do Océano Infinito, inmediatamente gaña o Sirenix.

Lugares
AlfeaFonte VermellaTorre de NubesMagixTerraDominoAndrosOcéano Infinito

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou