FANDOM

Pai! Son unha fada!
Tempada 4, episodio 12
Winx90.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 11 de maio do 2009
Data do trinque (EUA) 10 de xuño do 2012
Nomes originais
Nome en italiano Papà! Sono una fata!
Nome en inglés (EUA) Dad! I’m a Fairy!
Sucesión de episodios
anterior
Winx Club para sempre
seguinte
O ataque dos feiticeiros
Lista de episodios

Pai! Son unha fada! é o episodio 12 da tempada 4 da serie Winx Club e o episodio 90 en total. Estreouse o 11 de maio do 2009 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza na tenda Amor e Peluches, onde Layla adestra os animais cos clientes. Os clientes vanse cos seus peluches, e Roxy está a falar con Arthur, xa que Roxy fixo que o seu can fale. Kiko quere algo, e entón Roxy fai que os animais da tenda e Kiko falen. Bloom ouve falar a alguén, e Stella tamén se sorprende ao oír os animais falar.

Bloom alégrase cando ouve Kiko falar, e as Winx dan as grazas a Roxy. Ela di que é nova na maxia, e Bloom explica que ela confía sempre nos seus pais, e di a Roxy que lle conte ao seu pai que é unha fada. Roxy ten medo xa que quere ser unha rapariga normal, pero ao final tentará dicirlle ao seu pai que é unha fada.

En casa de Roxy, ela tenta falar co seu pai, pero Klaus está raro. Cando Roxy di que é unha fada, el queda igual. Entón Klaus revela que é Duman, e os Feiticeiros do Círculo Negro tentan secuestrala. Roxy di a Arthur que fuxa para buscar axuda, e os Feiticeiros collen Roxy.

Na tenda, Arthur chega e informa ás Winx que Roxy está en perigo. Stella pecha a tenda, e as Winx transfórmanse e usan as ás Zoomix, para teletransportarse. Na casa de Roxy, atopan que as cousas están esnaquizadas pero non está Roxy. As Winx usan as ás Tracix para saber que pasou na casa.

As Winx descobren que os Feiticeiros do Círculo Negro secuestraron Roxy e queren un intercambio. Ogron quere que as Winx entreguen o Círculo Branco a Duman, ou non volverán ver Roxy. Bloom sabe que non cumprirán a súa palabra. Arthur sae da tenda a rescatar Roxy, e os animais e Kiko seguen Arthur.

Os animais entran nos sumidoiros, e cando saen Arthur atopa Roxy nun almacén. Os Especialistas chaman ás Winx, e no bar Frutti Music, Duman saca todos os clientes. Cando chegan as Winx, Duman quere saber onde está o Círculo Branco, e as Winx queren saber onde está Roxy.

Nun almacén, Roxy laméntase porque meteu o seu pai en problemas. Arthur atópaos, e os animais fan unha sombra co que Gantlos pensa que chegaron as Winx. Ogron di que é imposible, e os animais lánzanse sobre Gantlos. Entón Gantlos ataca Arthur, e Roxy consegue transformarse por primeira vez.

Roxy ataca Gantlos, e Ogron decide actuar. Duman cambia de forma, e as Winx transfórmanse. Os Feiticeiros do Círculo Negro empezan a loitar contra as Winx, e entón aparecen os Especialistas. Layla lanza á auga os Feiticeiros, e as Winx atopan o rastro de Roxy. As Winx e os Especialistas chegan con Roxy e os catro Feiticeiros reúnense, e Klaus trae Arthur ferido.

  • Roxy transfórmase por primeira vez.
  • Roxy usa o seu poder para facer que os animais de Amor e Peluches e Kiko falen coas Winx por primeira vez.
  • Klaus descobre que Roxy é a fada dos animais.

Curiosidades Editar

  • Esta é a primeira vez que Roxy se transforma na súa forma de fada.
  • Os animais e Arthur aínda son capaces de falar despois de que Roxy foi secuestrada, aínda que ela dixo que a maxia non dura por moito tempo.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou