FANDOM

Regreso a Alfea
Tempada 5, episodio 3
Winx107.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 18 de outubro do 2012
Data do trinque (EUA) 16 de setembro do 2012
Nomes originais
Nome en italiano Ritorno ad Alfea
Nome en inglés (EUA) Return to Alfea
Sucesión de episodios
anterior
A mutación de Tritannus
seguinte
O libro do Sirenix
Lista de episodios

Regreso a Alfea é o episodio 3 da tempada 5 da serie Winx Club e o episodio 107 en total. Estreouse o 18 de outubro do 2012 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza en Alfea onde empeza un novo curso, e Faragonda dá a benvida ás novas fadas. Faragonda presenta Roxy ás outras alumnas porque é da Terra, e entón aparecen as Winx. As fadas alégranse de ver de novo ás Winx. As fadas entran no edificio, e Roxy di ás Winx que está nerviosa.

Os Especialistas chegan cunha nave para ver as Winx, pero Sky vén nunha moto. Bloom nota que Sky está triste, e é porque perdeu o colgante de Eraklyon. Entón a princesa Krystal de Linphea vén saudar Helia e Flora saúda á princesa do seu planeta. Pero ponse celosa, porque Krystal e Helia eran amigos na infancia.

As Winx explican a Faragonda o problema de Tritannus, e que o Believix non é suficientemente forte baixo a auga. Faragonda di que teñen que conseguir o Sirenix, unha transformación do mar. As Winx teñen que atopar o libro do Sirenix na biblioteca, pero Faragonda non sabe onde está e explica que llo teñen que preguntar a Daphne.

Layla recibe unha chamada da súa nai, pola situación en Andros. Nos océanos de Andros, o rei Neptuno enfádase porque Tritannus escapou, e as Selkies explican que usou o seu tridente para converter os gardas en monstros. Neptuno quere destruír Tritannus, e Ligea e Nereus din que teñen que falar con Tritannus. Pero Neptuno quere destruílo sexa como for.

Bloom atopa Daphne e pregúntalle onde está escondido o libro do Sirenix. Daphne di que o Sirenix é perigoso, porque as tres bruxas ancestrais lanzaron un feitizo contra o Sirenix e ela transformouse nun espírito sen corpo. Bloom di que precisa do libro, e Daphne di que está na Sección Secreta de Alfea.

No mar, Tritannus di que precisa de máis petróleo. As Trix informan a Tritannus que as Winx volveron a Alfea, e que sempre son derrotadas polas Winx. Tritannus fai ás Trix máis fortes co seu tridente. En Alfea, Bloom di ás outras Winx que o libro do Sirenix está na Sección Secreta de Alfea, e teñen que atopalo. Os Especialistas axudaranas.

Flora pregunta a Sky se deu o colgante de Eraklyon a Bloom, pero Sky cambia de tema. Layla atopa a porta á Sección Secreta, e entran. Pero as Trix tamén están en Alfea. As Winx empezan a buscar, coa axuda da tecnoloxía de Tecna. Pero as Trix aparecen.

A Trix empezan a atacar as Winx e Sky, e Brandon, Helia e Krystal veñen axudar. As Trix atacan Helia, e Flora e Krystal sacan Helia da biblioteca. Krystal di a Flora que ten poderes de curación, e cura Helia. Na biblioteca as Winx transfórmanse.

As Winx empezan a atacar ás Trix, pero as Trix agora son máis fortes. Stormy lanza os libros da biblioteca e transfórmanse nun monstro. Layla logra destruír o monstro, e as Winx atacan ás Trix. Icy disponse a destruír Bloom, pero Sky ponse no medio e recibe o ataque.

Sky cae ao chan, xusto cando chegan Faragonda e Griselda. As Trix vanse. Bloom vai con Sky, que está inconsciente no chan. Sky esperta, e Bloom abrázao e alégrase porque está vivo. Pero Sky di que non sabe quen é Bloom, e Bloom queda moi sorprendida por isto.

  • Roxy é introducida ás outras alumnas en Alfea.
  • Krystal, a princesa de Linphea, preséntase como unha vella amiga de Helia.
  • Krystal comeza a interromper a relación entre Flora e Helia.
  • Revélase que o Sirenix é un antigo poder que naceu da maxia do mar.
  • Revélase que Daphne foi a última das fadas coñecidas por adquirir o Sirenix.
  • As Trix obteñen máis poderes coa axuda de Tritannus.
  • Daphne explica a Bloom que unha vez adquiriu o Sirenix para axudar a protexer Domino contra as bruxas ancestrais, pero as bruxas colocaran un feitizo sobre o Sirenix, que, cando Daphne tentou usalo contra as bruxas ancestrais, fixo que o seu poder volvese contra ela mesma e transformouna nun “espírito sen corpo”.
  • Sky é atacado polas Trix e recibe amnesia, e esquece toda a súa vida e a súa relación con Bloom.

Curiosidades Editar

  • Sky, cando recibe amnesia, esquece Bloom e rompen a relación. Isto podería significar que a profecía sobre o colgante de Eraklyon que Sky mencionou podería ser verdade.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou