FANDOM

Roy
Especialista
Roy.png
Información persoal
Idade 20 anos (no comezo da tempada 5)
Planeta de orixe Andros
Habilidades Áurea de Tritón
Cor do cabelo Louro
Cor dos ollos Negros
Noiva Layla (interese)
Información na serie
Primeira aparición O poder do Harmonix
Última aparición Afrontando campións

Roy é un novo Especialista que aparece na tempada 5.

Características Editar

Roy traballa para o pai de Layla, o rei Teredor. El dirixe un iate para que as Winx poidan viaxar a calquera corpo de auga na dimensión máxica durante a súa busca polo Sirenix, o Explorador dos Mares. El parece ter sentimentos por Layla. Roy ten o cabelo louro escuro e ollos grises. Ten un pouco de maxia, que el chama “Áurea de Tritón”.

Historia Editar

Roy non apareceu nas tempadas 1, 2, 3 e 4.

Tempada 5 Editar

Roy aparece por primeira vez no episodio 6 da tempada 5 (O poder do Harmonix), onde dirixe un iate para que as Winx poidan viaxar a calquera corpo de auga na dimensión máxica. Entón, Layla e as Winx puideron chegar ata Andros. A continuación, el apareceu no episodio 7 (As cunchas relucentes), onde el dixo que quería ir coas Winx pero Layla rexeitou isto.

Roy, entón, apareceu na festa de Alfea do episodio 8 (A canción do rubí) con dúas bebidas para compartilas co Layla, pero os seus plans cambiaron cando Stella levou tres especialistas con ela e Layla estaba con rabia porque eu non tiña ganas de bailar con rapaces.

No episodio 9 (A xema da empatía), Roy axudou ás Winx a atopar a xoia da empatía no castelo Ponte de Datos en Zenith, o planeta natal de Tecna. Como se ve nos episodios 24 (A alma do océano) e 25 (O último descubrimento), Layla e Roy desenvolveron sentimentos románticos un polo outro.

Tempada 6 Editar

Na tempada 6 tamén aparece, e Roy podería substituír Nabu como o noivo de Layla. Roy, os outros especialistas e as Winx (menos Bloom) chegan a Domino para a festa do renacemento de Daphne. Na festa, os Especialistas axudan ás Winx cando Domino foi invadido pola Besta das Profundidades que enviaron as Trix. Máis tarde, Roy e os Especialistas tiñan unha formación de batalla na escola de Linphea. Foi moi celoso cando un dos Paladinos chamado Nex, que é o seu opoñente, tenta seducir a Layla.

El recibe unha nova arma que é unha espada verde que lle permite absorber os raios. Pero nun duelo, cae e perde a súa formación de batalla, pero foi salvado por Layla. Entón, cando Linphea é atacada polos Treants, el axuda aos Especialistas durante a batalla coas Winx. Logo, Roy vai a Alfea para axudar ás Winx na súa formación. Con todo, desátase unha pelexa entre Nex e el, xa que Nex trata de conseguir o afecto de Layla. Despois da súa pelexa, axuda á batalla coas Winx entre os Treants pero un Basilisco petrifícao en pedra.

Imaxes Editar

Personaxes de Winx Club
Fadas Winx: BloomStellaFloraMusaLaylaTecnaRoxyDaphne
Especialistas: SkyBrandonRivenTimmyHeliaNabuRoyNexThoren
Inimigos: As TrixLord DarkarValtorOs Feiticeiros do Círculo NegroTritannusSelinaKalshara e BrafiliusMáis…
Outras personaxes aliadas das Winx: PixiesSelkiesAnimais máxicosMáis aliados…

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou