FANDOM

Tempestade en Torre de Nubes
Tempada 1, episodio 22
Winx22.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 17 de marzo do 2004
Data do trinque (EUA) 13 de novembro do 2004
Nomes originais
Nome en italiano Il ritorno di Riven
Nome en inglés (EUA) Storming Cloudtower
Sucesión de episodios
anterior
A coroa dos soños
seguinte
Loita de poderes
Lista de episodios

Tempestade en Torre de Nubes é o episodio 22 da tempada 1 da serie Winx Club e o episodio 22 en total. Estreouse o 17 de marzo do 2004 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza en Alfea, onde as Winx e os Especialistas chegan, e Faragonda e Saladino pregúntanlles se todo foi ben. Musa ve que Kiko está a xogar con Peppe, o pato de Icy, e Knut tamén está en Alfea. Faragonda informa que agora está do seu lado, e logo di que non sabe nada de Torre de Nubes nin da directora Griffin. Saladino di que as Trix atacarán Alfea, e teñen que estar preparadas.

En Torre de Nubes, Riven está nos calabozos. As Trix están a observar que fai, e Darcy propón xogar coa súa cabeza. Entón aparecen copias de Riven, que logo se transforman nun monstro que imita os seus movementos. Riven di que en verdade ten sentimentos, e ten amigos. Entón chámao Griffin, e ela di que foi estúpida.

Riven atopa un anaco de metal, e di que sempre puido abrir fechaduras. Consegue abrir a súa porta, pero a das bruxas e Griffin é unha fechadura especial que non se abre tan facilmente. As bruxas están a preparar con Griffin unha poción para abrila. Pero entón aparece o Exército da Escuridade e perseguen a Riven. Atopa unha xanela, e a pesar de que hai un precipicio, non ten máis remedio a saltar ao baleiro.

Sky pronuncia o nome de Riven, pero non sabe que pasa. Entón Faragonda e Saladino din que aceptaron un plan de Bloom para recuperar a Chama do Dragón, e as outras Winx non saben nada, só Stella. Saladino di que Sky acompañará a Bloom a Torre de Nubes polos túneles, e guiaraos Knut. Sky di que é unha tolemia, pero Bloom di que non teñen máis remedio.

No despacho de Griffin, as Trix están a falar do que lle pasou a Riven, pero logo din que teñen que volver enviar o Exército da Escuridade a Alfea. Entón todo o exército salgue e diríxese a Alfea, e os Especialistas dan a alerta e prepáranse. Bloom e Stella explícanlle todo ás outras tres mozas, e despídense delas.

En Alfea empeza a batalla, e logo aparece Mirta observando todo e protexe a Flora dun monstro. Nos subterráneos de Torre de Nubes, Stella e Brandon están a falar do cambio de nome, e Knut cre que alguén os vixía. Mentres tanto, as Trix están a ver o que está a pasar nos subterráneos, e di que igualmente o seu exército destruirá Alfea.

Knut indica un camiño, pero logo resulta ser unha trampa. Igual volve pasar con outros camiños. Stella enfádase con Knut, e el di que hai moitos cheiros alí. Pero logo recoñece unha cheiro, e cae nun túnel. Eles baixan, e resulta que están no vertedoiro de Torre de Nubes. Alí aparecen uns monstros, pero non queren atacalos para non revelar a súa presenza.

Un monstro ataca Sky e captúrao, e entón aparece Riven e salva a todos. El explica o que lle pasou despois da súa caída, e Sky di que Riven puxo en práctica o que aprenderon en Fonte Vermella. Logo Riven pide perdón, e os outros din que non se preocupe. Ao final, Bloom ten o presentimento que esta misión non vai ser fácil.

  • Knut agora é bo.
  • As Trix fan retornar o Exército da Escuridade.
  • Riven deixa as Trix e xúntase de novo aos Especialistas despois de todo o que aconteceu.

Curiosidades Editar

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou