FANDOM

Torre de Nubes.jpg

Torre de Nubes.

Torre de Nubes é unha escola para bruxas. En Torre de Nubes, as bruxas aprenden sobre bruxería. É a escola máxica rival de Alfea. A súa directora é a señora Griffin. O campus é un organismo vivo inmenso e amplo. Aquí as Trix estudaran ata que foron expulsados por superar os límites da escola.

Información Editar

Torre de Nubes comprácese de tornar bruxas ao mal en todo o universo. Con cursos estelares que ofrecen maxias e varios niveis de mal avanzados, Torre de Nubes é o pináculo da educación nas artes da escuridade.

É difícil entrar porque hai un campo de defensa en torno a escola. Con todo, hai formas de moverse máis aló desta defensa: os túneles que conectan as escolas, formas de superar o propio campo, e é posible entrar como invitado, por exemplo Valtor converteuse nun cervo perseguido por lobos (de feito, as Trix). Xunto con isto, a torre pode ser manipulada como un dispositivo de confusión de alta tecnoloxía, que Griffin é capaz de controlar. Isto converte o edificio nun monstro formando novos corredores ou pasaxes para confundir quen estea dentro.

Persoal Editar

  • Griffin: A directora da escola e amiga antiga dos directores Faragonda e Saladino, mesmo cando implica loita e inimizade. Ela coñece todos os segredos da escola e ensina o nivel básico de feitizos. Ela controla a escola (que é unha criatura viva). É a máis vella e usa un vestido longo e embriagado. O peiteado é un coque un pouco peculiar.
  • Ediltrude: Profesora de capacidades máxicas. Irmá de Zarathustra.
  • Zarathustra: É unha profesora desagradable que preparou unha clase para as Winx, cando ían a Torre de Nubes para protexer o códice de Lord Darkar na tempada 2.
  • Discorda: Arrogante e pequena Pixie, encargada de protexer o códice da escola. É pequena e vístese cun sombreiro e vestido longo gris típico de bruxas antigas.

Lugares
AlfeaFonte VermellaTorre de NubesMagixTerraDominoAndrosOcéano Infinito

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou