FANDOM

Un último bater de ás
Tempada 3, episodio 13
Winx65.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 26 de febreiro do 2007
Data do trinque (EUA) 7 de decembro do 2011
Nomes originais
Nome en italiano Un ultimo battito ďalí
Nome en inglés (EUA) One Last Fluttering of Wings
Sucesión de episodios
anterior
As bágoas do salgueiro negro
seguinte
Furia!
Lista de episodios

Un último bater de ás é o episodio 13 da tempada 3 da serie Winx Club e o episodio 65 en total. Estreouse o 26 de febreiro do 2007 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza en Torre de Nubes, onde Valtor está a observar o portal de Andros e chama as Trix. El explica que co portal aberto, os presos da Dimensión Omega están a escapar e haberá unha catástrofe.

En Alfea, Faragonda reúnese con Saladino, e el di que Andros corre perigo se o portal da dimensión Omega non se pechar. Faragonda decide espertar Layla e as Winx. Stella quéixase porque as espertaron.

No despacho de Faragonda, Layla quere ir cos seus pais, e as Winx deciden acompañala. Tecna creou unha pasaxe dimensional que as leva a Andros. Mentres tanto, en Andros hai unha gran tormenta, e os reis preocúpanse polo planeta.

Están a entrar máis monstros a Andros, e entón as Winx chegan. Os seus pais din a Layla que non debería volver ao planeta porque se destruirá pronto, as Winx din que farán todo o posible para pechar o portal e transfórmanse.

As Winx van ao portal, mentres na auga as sereas transformadas están a loitar contra as que non foron transformadas, e as Trix din a Valtor que as sereas poderían ser útiles, pero Valtor di que elas están destinadas ao sacrificio.

As Winx loitan contra as sereas transformadas, pero veñen máis. E mentres tanto, veñen a Andros máis presos. Stella usa o seu po de fada, pero é atacada. Entón Flora usa o seu po de fada e salva Stella.

Layla e Musa atopan o portal, pero vén un monstro. As Trix queren loitar contra as Winx, pero Valtor non as deixa porque Andros se destruirá pronto. Layla atopa o seu pai, pero atácanos máis monstros.

Layla quere ir ao portal, pero o seu pai di que se for até o portal será absorbida polo vórtice, e ten que esperar a un sabio chamado Teboc. Pero para empezar, Layla libera as sereas do feitizo de Valtor co po de fada.

Teboc chega con Bloom e Tecna, pero veñen máis monstros. Entón as outras Winx ocúpanse dos monstros, e Bloom, Tecna, Layla e Teboc van ao portal. Teboc explica que el creou o portal, e logo di que teñen que lanzar maxia sobre uns pergamiños, pero os pergamiños son absorbidos polo portal.

O vórtice cada vez é máis forte e só se pode pechar dende o interior, e entón as Winx deciden que o farán xuntas. Pero Tecna decide pechar o portal ela mesma, e cando se mete no vórtice, consegue o seu Enchantix.

Co po de fada, Tecna disponse a pechar o portal, e ela é absorbida polo portal ata a Dimensión Omega. O portal péchase, pero Tecna quedou atrapada na Dimensión Omega e desaparece.

Musa laméntase pola perda de Tecna, e Teboc di que Tecna usou toda a súa enerxía vital para pechar o portal, e non poden facer nada por ela. En Torre de Nubes, Valtor observouno todo, e as Trix din que unha fada das Winx desapareceu pero aínda quedan cinco.

  • As Winx viaxan acta Andros para tentar fechar o portal da Dimensión Omega.
  • Tecna é sacrificada para fechar o portal, salva Andros e consegue o seu Enchantix.
  • Tecna cae na Dimensión Omega.

Curiosidades Editar

  • Este episodio presenta a aparencia final de Tecna acta encontrala na misión da Dimensión Omega.
  • Cando Tecna é absorbida, nalgunhas escenas Bloom está co seu Enchantix, aínda que ela aínda non conseguiu esta transformación.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou