FANDOM

Un adversario desleal
Tempada 3, episodio 8
Winx60.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 14 de febreiro do 2007
Data do trinque (EUA) 30 de novembro do 2011
Nomes originais
Nome en italiano Una sleale avversaria
Nome en inglés (EUA) Disloyal Adversary
Sucesión de episodios
anterior
A compañía da luz
seguinte
O corazón e a espada
Lista de episodios

Un adversario desleal é o episodio 8 da tempada 3 da serie Winx Club e o episodio 60 en total. Estreouse o 14 de febreiro do 2007 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza con Bloom que ten un pesadelo, e logo esperta. As Winx están nunha nave que van ao planeta Eraklyon, e Bloom ten medo dos pais de Sky. En Eraklyon todos están en festa, e hai fogos artificiais.

As Winx e os Especialistas chegan ao palacio de Eraklyon, e Sky vaise cos seus pais. Pero as Winx non saben onde é. As Winx ponse os seus vestidos e chegan ao palacio. Un garda dá a benvida ao rei Radius, Cassandra e Quimera.

Stella quere facer algo co seu pai, pero as Winx detéñena. Entón saen os reis de Eraklyon e Sky. Pero Diaspro prepara a poción de Valtor. Sky e Bloom empezan a bailar, mentres que as Winx e os Especialistas os observan.

Sky vaise, e entón aparece Diaspro. Sky rexéitao, e Diaspro dálle unha copa e dille que logo o deixará. El bébea e entón vaise cos seus pais. O rei Erendor di que Sky anunciará algo a todos os invitados.

Sky empeza a falar de cousas bonitas dunha moza, e entón di que o seu nome é Diaspro. Eles dous abrázanse, e os Especialistas e as Winx non entenden que pasou. Bloom ponse a chorar porque cre que Sky a enganou.

Bloom e Stella van falar con Sky, pero Diaspro di a Sky que esas mozas son servidoras de Valtor. Entón Sky di que os gardas as capturen. Elas empezan a correr, e deducen que está a pasar algo parecido co rei Radius.

Valtor e as Trix óllano todo. As Winx chegan a un labirinto, e os gardas quedan atrapados. Pero eles rompen as paredes e seguen pasando. Flora fai que crezan plantas, e os gardas deciden retirarse.

Cando as Winx saen do labirinto, pero aparece Sky que quere deter as Winx. Layla transfórmase co seu novo Enchantix, e crea unha barreira de Morphix que detén e devolve os tiros con máis forza.

As Winx vanse, pero Bloom queda para falar con Sky. Pero Sky non a quere escoitar, e Bloom vaise. As Winx chegan á nave, pero vén Sky cun dragón. As Winx transfórmanse. E Sky tamén rexeita os seus amigos Especialistas.

O rei Erendor di que poñan a salvo os invitados. Layla pon Morphix na boca e os ollos dos dragones, e Bloom é perseguida por Sky. Os invitados empezan a correr, e o rei Radius queda ferido por un dragón. Cassandra ordena despegar e deixar o rei Radius en Eraklyon.

Stella ve que o seu pai está a piques de ser atacado por un dragón, e Stella ataca o dragón e detén o seu lume. Pero queda inconsciente, e o seu pai ponse a chorar. Entón Stella consegue o seu Enchantix, e esperta.

Stella volve coas Winx e vanse. Valtor di que agora Sky está baixo o seu poder, pero aínda non acabou. Ao final, Bloom e Stella din que as dúas deixaron algo en Eraklyon, pero recuperarano pronto.

  • Diaspro enfeitiza Sky para que sexa o seu noivo.
  • Stella salva o seu pai dun dragón e consegue o seu Enchantix.

Curiosidades Editar

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou