FANDOM

Un novo comezo
Tempada 3, episodio 26
Winx78.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 28 de marzo do 2007
Data do trinque (EUA) 26 de decembro do 2011
Nomes originais
Nome en italiano Un nuovo inizio
Nome en inglés (EUA) A New Beginning
Sucesión de episodios
anterior
A rabia do feiticeiro
seguinte
Os cazadores de fadas
Lista de episodios

Un novo comezo é o episodio 26 da tempada 3 da serie Winx Club e o episodio 78 en total. Estreouse o 28 de marzo do 2007 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza coas Winx que están a voar sobre un bosque que foi arrasado por Valtor. Flora e Layla fan unha converxencia e logran devolver ao bosque a súa vida. E Musa chama con música aos animais, e eles saen das súas goridas contentos.

En Alfea, Faragonda di a Griffin que a situación está a volver á normalidade, e grazas ás Winx acabaron coa ameaza de Valtor. Pero Bloom aínda sente que Valtor está vivo, e cóntallo a Faragonda. Ela di a Bloom que se sentir que Valtor está vivo, ten que ser verdade.

Os Especialistas atopan un home que está ferido, e Brandon vai con el. Pero resulta ser unha trampa de Valtor. En Alfea, chega Helia e informa ás Winx que Valtor sobreviviu e capturou os outros Especialistas, e logo dixo a Helia que transmitise a mensaxe dicindo que as Winx se reúnan en Andros.

As Winx, Helia e Nabu van a Andros, e Nabu non recibe ningún sinal dos Especialistas. Pero Bloom sente Valtor, e entón óuvense as súas risas. Valtor aparece, e nun tornado aparece Timmy. Tecna quere rescatalo, e transfórmase. Mentres tanto, as Winx baixan a uns túneles subterráneos.

Stella atopa Brandon atado, e transfórmase. Musa atopa Riven petrificado, transfórmase e lanza o seu po de fada para que Riven volva á normalidade. Bloom tamén se transforma, e atopa Sky. Pero Layla nota algo raro, e Flora, Layla, Helia e Nabu atopan os verdadeiros Especialistas encerrados.

Flora e Layla transfórmanse, mentres as outras Winx tentan liberar os falsos Especialistas. Pero entón os falsos Especialistas revelan que non son eles, e atacan as Winx. Os falsos Especialistas están formados polos catro elementos de Valtor, e son máis fortes que as Winx.

Bloom decide enviar a Chama do Dragón para que ataque Valtor, e entón Valtor é atacado e os falsos Especialistas páranse e desaparecen. Valtor ten un soño coas Tres Bruxas Ancestrais, e elas din que será derrotado de novo. Valtor esperta, e convértese en demo.

Valtor loita contra Flora e Layla, pero Valtor é máis poderoso. Entón veñen as outras Winx, e atacan Valtor. Tamén os Especialistas axudan as Winx a loitar contra Valtor, e entón Bloom lanza un poder sobre Valtor que a deixa esgotada e ataca Valtor, pero Bloom queda inconsciente e comeza a loitar contra Valtor en soños.

Bloom ataca Valtor, pero Valtor di que foron as Tres Bruxas Ancestrais as que foron responsables da destrución de Domino e dos seus pais, e Valtor propón a Bloom que se una a el. Entón Bloom usa o seu po de fada e Valtor acaba sendo destruído. Sky cre que perdeu Bloom, pero entón Bloom esperta.

Faragonda di ás Winx que venceron Valtor, e esta vez é de verdade. Layla vaise con Nabu, e os dous bícanse. Faragonda di a Bloom que aínda que o seu Enchantix sexa incompleto e sexa un obstáculo, pode desfacer o feitizo das Tres Bruxas Ancestrais e atopar os seus pais biolóxicos.

  • Revélase que Valtor está vivo e capturou os Especialistas.
  • Bloom usa a esencia de Pyros para derrotar Valtor, e Valtor é destruído por Bloom.
  • Layla e Nabu bícanse por primeira vez.

Curiosidades Editar

  • Ao final do episodio, os pais de Bloom aparecen no ceo.
  • Neste episodio existe tamén un “No próximo episodio…”, mais só resume o que aconteceu na tempada 3.
  • Este é o último episodio da tempada 3.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou