FANDOM

Unha fada en perigo
Tempada 4, episodio 6
Winx84.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 27 de abril do 2009
Data do trinque (EUA) 20 de maio do 2012
Nomes originais
Nome en italiano Una fata in pericolo
Nome en inglés (EUA) A Fairy in Danger
Sucesión de episodios
anterior
O agasallo de Mitzi
seguinte
Winx Believix
Lista de episodios

Unha fada en perigo é o episodio 6 da tempada 4 da serie Winx Club e o episodio 84 en total. Estreouse o 27 de abril do 2009 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza na tenda de Amor e Peluches, onde as Winx están a almorzar. Stella ve que hai moitas caixas, e Bloom di que teñen que limpar porque virán os Especialistas. Tamén di que teñen que arranxar a súa situación cos Especialistas, aínda que Stella non quere ver Brandon porque Mitzi o bicou.

Musa está a ler da transformación Believix, e que ten tres ás diferentes. Na rúa, Sky e Helia cambiaron os seus peiteados, e as raparigas óllanos. Brandon di a Sky e Helia que teñen traballo, e Brandon di que Mitzi está a seguilo sempre, pero el ama Stella.

Mitzi quere vixiar as Winx para saber que fai Stella para que Brandon se namore dela. Na tenda, as Winx están a pintar a sala, ata que vén alguén á porta. Resulta que é Andy e os seus amigos, e queren axudar as Winx a pintar. Mentres tanto, Mitzi fai unha foto a Andy e Bloom, e di que enviará esta foto a alguén.

Bloom está con Andy, ata que aparecen os Especialistas enfadados. Andy di que tocarán no bar Frutti Music, e os Especialistas din que recibiron unha chamada anónima de que quedaran con outros mozos que non son eles, e Sky enfádase por Bloom e Andy. Bloom di que teñen que facer a misión de atopar a última fada da Terra.

Tecna detecta que a mesma persoa que xa comprara animais anteriormente, volveu comprar outro animal. Pero saben a dirección do seu domicilio, e as Winx van á súa casa a saber quen é. Na casa, atopan Roxy, e deciden seguila.

As Winx entran na casa de Roxy, e Roxy asústase. As Winx preguntan a Roxy que está a facer cos animais, e Roxy desprende outra vez a enerxía, co que descobren que Roxy é a última fada da Terra.

Bloom tenta dicir a Roxy que é unha fada, pero Roxy non a cre e ordena ás Winx que se vaian. Flora di que os Feiticeiros do Círculo Negro a queren capturar, pero Roxy non quere escoitar. Roxy vaise cara a unha zona solitaria da cidade, pero os Feiticeiros atópana e captúrana. Arthur morde Duman, e Roxy quere escapar.

As Winx aparecen, e transfórmanse. Roxy escóndese, e as Winx loitan contra os Feiticeiros. Entón os Feiticeiros din que só queren Roxy, mentres que Roxy cre que todo é unha alucinación e as fadas non existen. Bloom di a Roxy que abra o seu corazón, e Roxy empeza a crer nas fadas. As Winx empezan a sentir unha enerxía, e gañan o Believix. As Winx agradecen a Roxy por crer nas fadas.

  • As Winx gañan o seu Believix.
  • As Winx descobren que Roxy é a última fada da Terra.
  • Sky e Helia teñen novos peiteados a partir deste episodio.

Curiosidades Editar

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou