FANDOM

Valtor
Inimigo
Valtor.png
Habilidades e poderes A chama do dragón
Tempada 3
Primeira aparición O baile de princesas
Última aparición Un novo comezo

Valtor é o inimigo principal da tempada 3 tras Lord Darkar. As Trix están namoradas del, e fanse os seus servos. Valtor, como Lord Darkar, foi derrotado polos Especialistas e as Winx.

Historia Editar

El é un mago moi forte, que aspira a converterse no máis poderoso de Magix. El pode converter as persoas en monstros para servilo e pon aos seus servos unha marca que se asemella a un “V” para axudalo a conquistar todos os reinos do universo. El ten o poder da chama do Dragón como Bloom, pero a diferenza de Bloom, naceu do seu lado escuro.

Era o servo das Tres Bruxas Ancestrais, cando eles destruíron Domino. Era foi unha vez o compañeiro da señora Griffin cando eles eran novos. Foi nesa época cando coñeceu os pais de Bloom, o Rei Oritel e a Raíña Marion, de Domino, que eran moito máis fortes do que el. Foi enviado ao exilio na Dimensión Omega o día en que Domino foi derrotado.

Cando o Gran Dragón creou a Dimensión Magica unha pequena faísca de lume caeu na escuridade. A faísca do Dragón de lume atopouse polas Tres Bruxas Ancestrais nun neno. Elas criaron o neno como o seu propio fillo e converteuse nun dos máis poderosos magos que existían, e cando era vello o suficiente, el foi enviado polas bruxas para conquistar as dimensións en nome das súas “Nais” e estaban xuntos cando atacaron Domino.

Cando a batalla acabou, as bruxas foron enviadas á dimensión de Obsidiana e Valtor foi enviado á Dimensión Omega polo rei Oritel e a raíña Marion por 17 longos anos. Ata as Trix atoparon Valtor e foi liberado.

Aparencia Editar

Como un ser humano, Valtor é moi pálido, alto, louro e con ollos grises. O seu equipo está composto por un chaleco vermello sobre unha camisa branca con babados, pantalóns violeta e botas grises. El viste un abrigo marrón moi longo e formal.

Tamén pódese transformar. Como un demo Valtor é unha criatura gárgola, marrón, grande e musculoso, con grandes ás de morcego e ollos azuis claros, aparentemente sen pupilas nos seus ollos.

Personaxes de Winx Club
Fadas Winx: BloomStellaFloraMusaLaylaTecnaRoxyDaphne
Especialistas: SkyBrandonRivenTimmyHeliaNabuRoyNexThoren
Inimigos: As TrixLord DarkarValtorOs Feiticeiros do Círculo NegroTritannusSelinaKalshara e BrafiliusMáis…
Outras personaxes aliadas das Winx: PixiesSelkiesAnimais máxicosMáis aliados…

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou