FANDOM

Winx Believix
Tempada 4, episodio 7
Winx85.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 29 de abril do 2009
Data do trinque (EUA) 27 de maio do 2012
Nomes originais
Nome en italiano Winx Believix
Nome en inglés (EUA) Winx Believix
Sucesión de episodios
anterior
Unha fada en perigo
seguinte
O Círculo Branco
Lista de episodios

Winx Believix é o episodio 7 da tempada 4 da serie Winx Club e o episodio 85 en total. Estreouse o 29 de abril do 2009 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza nunha rúa, onde as Winx conseguiron o nivel Believix grazas a Roxy. Os Feiticeiros do Círculo Negro están a loitar contra as Winx, pero agora elas son máis fortes. Duman transfórmase e ataca Arthur, e o can queda ferido. Roxy colle Arthur, e vanse.

Roxy chega con Arthur á súa casa, e está triste porque o seu can está ferido. Un gato sae dun cubo de lixo e vai con Roxy. Anagan loita contra Flora, mentres Gantlos atopa as pegadas de Arthur. Entón Ogron di que teñen que atopar Roxy, e vanse.

Roxy atopa unha muller que quere levala a casa, pero aparecen os Feiticeiros do Círculo Negro. Roxy deixa o gato e Arthur no coche, e disponse a entregarse. A muller sae do coche e foxe, e o gato e Arthur reúnense con Roxy. Entón chegan as Winx, e a xente veas voando.

Gantlos fai que a xente fuxa, e os Feiticeiros capturan Roxy. Bloom sálvaa, e os Feiticeiros perséguena. Stella protéxea, e Roxy vaise. Arthur fai que Roxy entre nos sumidoiros, e atopan un refuxio. Entón Roxy ouve unha voz nunha silueta dicindo que é unha fada, e que crea nela.

Ogron ve Arthur, e entón Duman transfórmase en Arthur. Roxy cre que Duman é o seu can, e é capturada. Gantlos revela que ten Arthur, e Ogron empeza a abrir o Círculo Negro. Roxy ouve a voz de antes, e fai que Arthur se salve. As Winx usan unha converxencia Believix para romper o círculo, pero non funciona.

Os Feiticeiros do Círculo Negro absorben Roxy, pero os Especialistas aparecen. Entón Duman, Gantlos e Anagan empezan a debilitarse, e Ogron decide deixar a loita. As Winx xúntanse cos Especialistas e perdóanos. Roxy volve ao bar coas Winx.

No bar, o pai de Roxy, Klaus, di a Roxy que ese gato será o último animal que terá. Roxy presenta as Winx ao seu pai, e Klaus di que teñen axuda extra. Pero resultan ser os Especialistas, e Klaus comete erros no nome dos Especialistas. Klaus contrata os Especialistas para traballar no bar, e ponos a proba.

Os Especialistas fan o seu traballo, e Roxy ten unha conversación coas Winx explicando como se sentían. As Winx volven á tenda Amor e Peluches, para falar con Faragonda. As Winx explican que atoparon a última fada da Terra e conseguiron o Believix.

Faragonda di que terán que protexela dos Feiticeiros do Círculo Negro, e que o Believix ten tres tipos de ás, ás de súper velocidade, de rastro máxico e de teletransporte. Tamén di que o Believix non é a última transformación. As Winx din que conseguirán facer que os humanos volvan crer nas fadas. E Roxy olla un álbum do seu pasado.

Curiosidades Editar

  • Revelouse que os Especialistas traballaron como repartidores de pizza (e foron despedidos por entregar pizzas frías porque querían ser moi rápidos), antes de ser contratados por Klaus para o bar Frutti Music.
  • Klaus é moi malo en lembrar os nomes das persoas. El referiuse aos Especialistas como:
    • Sorriso (Sky)
    • Brandy (Brandon)
    • Tobias (Helia)
    • Rivet (Riven)
    • Bubu (Nabu)
    • Timmy deu a Klaus un nome falso (Jimmy) para facer rir ás Winx, mais Klaus o chamou polo seu nome correcto, Timmy.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou