FANDOM

Xeo e fogo
Tempada 4, episodio 26
Winx104.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 13 de novembro do 2009
Data do trinque (EUA) 29 de xullo do 2012
Nomes originais
Nome en italiano Ghiaccio e fuoco
Nome en inglés (EUA) Ice and Fire
Sucesión de episodios
anterior
O segredo de Morgana
seguinte
A vertedura
Lista de episodios

Xeo e fogo é o episodio 26 da tempada 4 da serie Winx Club e o episodio 104 en total. Estreouse o 13 de novembro do 2009 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza na Dimensión Omega, onde os Feiticeiros do Círculo Negro están a ser perseguidos por Layla e Nébula. As Winx tamén están alí. Os Feiticeiros do Círculo Negro atópanse nun lugar sen saída, e son atopados por Layla e Nébula. Pero os Feiticeiros do Círculo Negro están escondidos, e atacan por sorpresa ás dúas fadas vingativas.

As Winx aparecen, e reúnense con Layla. Os Feiticeiros atacan ás Winx, e elas usan unha converxencia Believix co que logran conxelar para sempre aos Feiticeiros do Círculo Negro. A Dimensión Omega empeza a derrubarse, e Nébula non quere ir coas Winx. Bloom logra convencer Nébula que aínda ten bondade, e as dúas escapan coas Winx.

Na parte superior da Dimensión Omega, as Winx e os Especialistas reúnense coas fadas da Terra e Morgana. Na illa Tir Nan Og da Terra, Morgana di que teñen que dar as grazas ás Winx, e teñen que liberar a maxia aos humanos para que sexa un mundo mellor.

Morgana di que haberá unha nova raíña, e ela volverá a Gardenia con Roxy e Klaus. Entón Morgana di que Roxy aínda é nova, e entón dá a Nébula a coroa. Nébula séntese triste porque traizoou Morgana, pero Morgana di que ela sempre confiou en Nébula. As Winx volven a Gardenia, pero Layla ten que levar o corpo de Nabu a Andros.

En Gardenia, Klaus tenta xogar con Arthur, pero o can está triste por Roxy. Entón Roxy e as Winx aparecen, e vén Morgana. Klaus non lembra Morgana, pero Morgana quita o feitizo dos Feiticeiros do Círculo Negro sobre Klaus, e entón el lembra Morgana. E Morgana quere explicar todo ás Winx.

Morgana explica que se mesturou cos humanos e quería vivir sen maxia, e entón coñeceu Klaus. Eles casaron e tiveron unha filla, Roxy. Morgana quería deixar o seu reino para estar coa súa familia, pero os Feiticeiros do Círculo Negro borraron o seu rastro en Klaus e Roxy. Entón Morgana e Klaus din que empezarán unha nova vida.

Bloom lémbrase dos animais na tenda Amor e Peluches, pero todo está limpo e ordenado. Entón os animais non deixan pasar ás Winx a unha habitación, que está esnaquizada. Unha nena pide a Flora que axude o seu can, e entón veñen máis persoas que queren entrar na tenda Amor e Peluches. E Stella está enfadada cos peluches.

Os clientes da tenda vanse, e as Winx están esgotadas. Entón vén Jason Queen, que di que teñen que continuar os seus traballos de música, e actuarán en sitios mellores có bar Frutti Music. E Sky chama a Bloom dicindo ás Winx que teñen que falar no parque de Gardenia.

Os Especialistas comunican ás Winx que a súa misión na Terra terminou, e teñen que volver a Fonte Vermella. Pero as Winx non queren deixar Gardenia, e podería ser que non volvan a Magix. Máis tarde, Layla aparece en Gardenia e di ás Winx que quere quedar na Terra porque alí morreu Nabu, e quere lembralo.

Os Especialistas din a Klaus que se van, pero farán o seu traballo de camareiros por última vez. As Winx atopan que a directora Faragonda veu ao bar Frutti Music, e Roxy di a Faragonda que quere ir a Alfea. Faragonda acepta. As Winx fan un concerto, e logo as Winx voan sobre Gardenia, e así termina o episodio e a tempada.

  • Os Feiticeiros do Círculo Negro son, por fin, derrotados polas Winx e Nébula cun feitizo de converxencia Believix e quedan conxelados para sempre na Dimensión Omega.
  • A raíña Morgana desiste da súa posición como raíña para vivir a súa antiga vida co seu marido Klaus e a súa filla, Roxy.
  • Nébula convértese na raíña das fadas da Terra.
  • Layla volta coas Winx.
  • Roxy acepta a oferta de ir estudar en Alfea.
  • As Winx quedarán por un tempo en Gardenia, e non volverán a Magix.
  • Morgana reúnese con Klaus.

Curiosidades Editar

  • Este episodio final da tempada 4 non ten que ser considerado como o último episodio antes dos eventos da segunda película, Winx Club II: A aventura máxica. A película sitúase despois do episodio 13 da tempada 4.
  • Esta é a ultima aparición de Amor e Peluches e os seus animais, e da illa Tir Nan Og.
  • Ao final deste episodio aparecen as Winx coas súas formas Enchantix.
  • Este é o último episodio da tempada 4.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou